چندی پیش سازندگان برنامه تلگرام رابط کاربری خاصی موسوم به بوت طراحی کردند که به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد حساب کاربری رباتیک ایجاد کنند. این حساب‌ها دارای سطح قابل قبولی از هوش مصنوعی هستند و توسط انسان‌ها کنترل نمی‌شوند. نرم‌افزار مدیریت‌کننده این حساب‌ها می‌توانند اطلاعات مختلفی را در دسترسی کاربران قرار دهند و با انسان‌ها چت کنند. به این صورت که کاربر به ربات پیامی می‌دهد و در خواست خود را ارسال می‌کند، ربات در پاسخ اطلاعات مطالبه شده را به کاربر ارائه می‌دهد.
پیرو این قاعده ربات‌ها کاربردهای مختلفی دارند، مثلاً رباتی که اطلاعات بورس و دلار و پیشخوان روزنامه‌ها را به کاربران ارائه می‌کند یا ربات‌های سرگرم‌کننده که عکس می‌گیرند و استیکر متناظر تحویل کاربر می‌دهند یا pollbot که یک ربات برای نظرسنجی است. ربات‌هایی با دریافت کلید واژه تصویری مرتبط را دراختیار کاربر قرار می‌دهند. ربات‌های برای بررسی اطلاعات عمومی کاربر استفاده می‌شود. رباتی رویدادها را یادآوری می‌کند و برخی ربات‌ها نیز ماهیت مزاحم دارند.
در واقع ربات‌ها دستوراتی هستند که روی سروری اجرا می‌شوند و آن سرور با تلگرام در ارتباط است. تلگرام دستورات کاربران برای این ربات‌ها را دریافت و به ربات منتقل می‌کند. ربات اطلاعات مورد تقاضای کاربر را در بانک اطلاعاتی خود جست‌وجو می‌کند. پاسخ را به تلگرام تحویل می‌دهد و تلگرام بار دیگر اطلاعات را به کاربر می‌رساند. در واقع در این ارتباط تلگرام یک درگاه ارتباطی است.» چگونه یک ربات تلگرام بسازیم؟

برای ساخت یک ربات تلگرام باید دو پیش نیاز داشته باشید:

۱- داشتن دانش کافی جهت برنامه نویسی

۲- داشتن سرور قوی برای میزبانی از ربات (اگر موارد لازم را ندارید سراغ این کار نروید!)

تلگرام در ورژن جدید خود (ورژن ۳) برای ربات و کاربر عادی تفاوت قائل شده است. در ورژن های قبلی برای ساخت ربات باید اول به صورت کاربر عادی در برنامه عضو می شدید سپس یوزر مربوط را به سرور متصل میکردید و ربات خود را می ساختید.

اما در ورژن جدید برای ساخت ربات ابتدا باید از BotFather@ استفاده کنید.

جدیدا استفاده از کانال های تلگرام افزایش پیدا کرده و بسیاری هم به دنبال داشتن کانال هستند . خیلی هم پس از ایجاد کانال به دنبال ممبرگیری هستند و دست به هر راهی میزنند . بنده مدتی است در تلگرام فعالیت می کنم وظیفه دانستم تا این اطلاعات رو در اختیار دوستان بگذاریم تا کمی آگاهی نسبت به این موضوع بیابند .

نکته اول و مهم : به هیچ وجه برای ممبرگیری در کانال ها تبلیغ نکنید این کار هیچ بازدهی برای شما نخواهد داشت حتی با تبلیغ در یک کانال ۸۰ هزار نفری و به مدت ۱ ساعت شاید ۴۰ ۵۰ ممبر برای شما بیاورد تازه اگر بنر شما جذاب باشد . بهتر است برای ممبرگیری به عضوگیری های تضمینی مراجه کنید .

ممبرگیری : در صورت واگذار کردن کانال تون به ممبرگیری حتما تاکید کنید که با تبلیغ خودتون ممبرگیری بکنند و هم چنین بالانس ریزش انجام بدهند . بعد از ان شیوه ی تبلیغ رو هم بپرسید . ( در ادامه به شیوه ی های تبلیغ اشاره می کنم )

انواع تبادل و ممبرگیری :

تبلیغ تکی : در این روش شما ۱ بنر و مخاطب رو به روی شما هم ۱ بنر برای قرار دادن در کانال هم می دهید . این نوع تبلیغ به دو صورت تایمی و ویو صورت می گیرد در صورت تبلیغ ویو حتما درخواست کنید تا تبلیغ شما را از کانالشون براتون فوروارد بکنند .

نکته ی مهم در تبلیغ تایمی : حتما به تایم پست قبلی که در کانال درج شده و ویو ان توجه کنید تا نسبت به میزان ویو و ممبر های کانال نسبت عقلانی وجود داشته باشد .

تبلیغ لیستی : در این نوع تبادل شما یک تگ و یک عنوان برای کانال خودتان می دهید . توجه کنید دادن تبلیغ هایی با عنوان کاذب فقط ممبرهای کاذب رو جذب می کند پس مدتی لف می دهند . برای جذب بیشتر مخاطب سعی کنید از عنوان های ریز تر استفاده کنید . به طور مثال اگر کانال تناسب اندام است نزنید تناسب اندام … بنید برنامه بدنسازی و رژیم غذای و ….. در این صورت است که بهتر می توانید ممبر گیری بکنید .

تبادل چرشی : در این روش یه تعداد کانال هم سطح دور هم جمع می شوند و هر کدام یک بنر می دهند . پس از ان تمامی کاور ها رو به ترتیب در کانال تون قرار می دهید . توجه کنید که ترتیب قرار دادن به این صورت است که اول بنر هایی که بعد بنر شما قرار دارند را میگذارید سپس از اول لیست تا بالای بنر خودتون .

مینی چرخشی : مثل چرخشی است با تعداد کانال کمتر .

هر کسی به آسانی می تواند برای خودش یک کانال تلگرام داشته باشد و با کنترل و مدیریت آن با سایر افراد به صورت یک طرفه ارتباط بر قرار کند. از همین رو این روز ها در هر فروشگاه و هر کسب و کاری می توان دید که آدرس کانال های تلگرامی به ثبت رسیده و سعی افراد موظف و یا صاحبان مشاغل بر برقراری ارتباط غیر قابل چشم پوشی است.
برقراری ارتباط موثر با مشتری ها یکی از بزرگترین و مهمترین مواردی است که میتواند به هر صاحب شغلی چه در کسب و کارهای کوچک و چه در کسب و کارهای بزرگ برای دستیابی به فروش و بازار بیشتر کمک شایانی کند، در دنیای رقابت و شلوغ کنونی شما باید طوری با مشتری ارتباط برقرار کنید که همان برخورد اولتان و در لحظات ابتدایی جایگاه مورد نظر در ذهن فرد یا مشتری ثبت کند.

از ارتباط اول که بگذریم در این مطلب با شما هستیم با امکانی که به شما توانایی ارتباط موثر و بر خط را با مشتریانتان می دهد، آن هم به صورت رایگان!

کانال های تلگرام به خوبی جایگاه خودشان را کسب کرده اند، هر کسی به آسانی می تواند برای خودش یک کانال تلگرام داشته باشد و با کنترل و مدیریت آن با سایر افراد به صورت یک طرفه ارتباط بر قرار کند. از همین رو این روز ها در هر فروشگاه و هر کسب و کاری می توان دید که آدرس کانال های تلگرامی به ثبت رسیده و سعی افراد موظف و یا صاحبان مشاغل بر برقراری ارتباط غیر قابل چشم پوشی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی :

ممبر فیک ، ممبر فیک کانال ، ممبر ، خرید ممبر فیک ، خرید ممبر کانال ، ممبر فیک تلگرام ، لایک تلگرام ، فالوور ایرانی اینستاگرام ، ممبر واقعی تلگرام ، ممبر ایرانی تلگرام ، نوتیفیکیشن ، ارسال نوتیفیکیشن ، لایک نظرسنجی ، لایک مسابقه ، ممبر تلگرام ، ممبر واقعی ، سین پست تلگرام ، افزایش بازدید تلگرام ، ممبر بین المللی ، ممبر غیر واقعی

۱ پاسخ

  • رضا علیزادهبهمن ۱, ۱۳۹۶ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ

    مطلب خیلی خوبی بود
    موفق باشید

    پاسخ

ارسال ديدگاه

لطفا نام خود را وارد كنيد! لطفا آدرس ايميل را صحيح وارد كنيد! لطفا پيام را وارد كنيد!